Drahomíra má v Cashbotu na starosti řízení obchodu, rozvoj a podporu obchodní sítě . Díky své bohaté zkušenosti z bankovního prostředí a s vedením lidí rozvíjí spolupráci s našimi externími partnery.
Pečuje o vysokou kvalitu vztahů s našimi klienty, rozvíjí potenciál obchodníků a hledá nové obchodní příležitosti.
Co tě v Cashbotu žene dopředu?
Mojí radostí je každý spokojený klient, každé řešení, které mu umíme nabídnout, každý obchodní příběh s dobrým koncem. Důležité je mít nadhled a zdravý selský rozum.
Proč Cashbot?
Cashbot přináší alternativní řešení, užitek pro klienta, smysl, kterému věřím. Důležitý je pro mě etický přístup v podnikání, transparentní firemní kultura a smysluplná práce přinášející užitek. Baví mě, jak je práce v Cashbotu rozmanitá, dynamická. Máme odvahu zkoušet nová řešení. Reagujeme na změny, snažíme se neustále zlepšovat klientský zážitek, inovujeme produkt i proces, hlídáme kvalitu. Učím se nové věci v online světě a propojuji je s osobním přístupem. Těší mě práce s mladým energickým týmem a jsem ráda jeho součástí.