Platební brány jako konkurenční výhoda
- 15. října 2024
- 5 minut čtení
Pronájem obchodních prostorů může ochromit jinak úspěšné podnikání. Připadá vám někdy skličující, o co všechno se musíte při podnikání ještě starat, ať už jsou to dobré vztahy s pronajímatelem či udržování nemovitosti v dobrém stavu? Existuje několik jednoduchých způsobů, jak si udržet kontrolu nad svými financemi a jak zařídit, abyste měli na konci měsíce dostatek peněžních prostředků na uhrazení nájmu. Zde je našich 5 způsobů, jak snížit náklady za pronájem komerčních prostorů.
Dřívější levné období nájmů umožnilo nájemníkům získat nablýskané prostory za nižší náklady. Rostoucí inflace a zdražující ceny energií této době ovšem nepřeje a už i nájmy rostou vzhůru. Někteří podnikatelé se tak ocitají v kancelářích či v obchodních prostorách, které si již nemohou dovolit, a musí zvážit stěhování či najít jiné řešení, aby snížili své náklady. Pokud se právě v této situaci nacházíte, zvažte následující tipy:
Chystáte se přestěhovat, ale máte obavy z rostoucích nákladů, nebo možná chcete náklady minimalizovat, ale nevíte, kde začít? Ať už jsou vaše myšlenky jakékoliv, vždy své kroky můžete konzultovat s odborníky. Poté stačí, když vám za své služby vystaví fakturu a Cashbot ji za vás obratem proplatí. Vy na její splácení získáte až 12 měsíců a splácet můžete začít až za 3 měsíce.
Věděli jste také, že vám Cashbot může poskytnout neúčelový podnikatelský úvěr, s jehož pomocí můžete náklady na stěhování uhradit? Stačí se zaregistrovat! Vše navíc vyřídíte online z pohodlí vašeho domova či z vaší kanceláře.
Spoluautor článku
Baví mě hledat vlastní směr a inovace ve světě financí. Mým cílem je, aby podnikatelé mohli pracovat s cash flow efektivněji a aby si nenechali ujít obchodní příležitost kvůli nedostatku vlastních financí.
Nezaspěte aktuální trendy ve světě podnikání a financí. O nově vydaném článku na blogu vám dáme vědět.
Novinky pravidelně
ve vaší schránce
Dejte zelenou příležitostem