
CashbotPay – nový unikátní způsob, jak vylepšit (nejen) váš e-shop
- 16. září 2022
- 3 minuty čtení
Zpracování plateb za poslední dvě desetiletí udělalo několik velkých skoků kupředu. Stojí za tím také boom elektronického obchodování, který má obrovský dopad na zvyky nakupujících. Orientujete se v nových platebních trendech? Věnujte jim pozornost, protože díky nim můžete snadno rozšířit svou klientskou základnu. Pokud máte e-shop nebo kamennou prodejnu a vašimi klienty jsou i podnikatelé, pak speciálně pro vás Cashbot připravil novou platební metodu s názvem CashbotPay – v čem je zajímavá? Čtěte dál.

Nejrůznější platební možnosti (nejen) v e-shopu = vyšší zisky
Existuje několik důvodů, proč je důležité držet krok s nejnovějšími platebními trendy:
- Pohodlí zákazníka
Zákazníci chtějí co nejpohodlnější způsob platby – aby mohli platit měnou, kterou preferují, aby to bylo rychlé a efektivní. V případě, že zrovna nemají dostatek hotovosti, ale nutně produkt či službu potřebují, zachrání vás úvěrové produkty. Kombinací nejrůznějších platebních metod výrazně zvyšujete šanci k udržení a rozšíření řad vašich zákazníků, ale především budete mít vyšší zisk.
- Odlišit se od konkurence
Včas přijmout nový trend vám také pomáhá odlišit se od vašich konkurentů, což je jeden z nejdůležitějších faktorů úspěchu na přeplněném trhu. Naopak, pokud prosazujete spíše konzervativnější přístup a vaši konkurenti budou vypadat lépe než vy, můžete ztratit i své nejvěrnější zákazníky.
- Pověst značky
V závislosti na pověsti nové platební metody by její přijetí mohlo způsobit, že vaše značka bude vypadat jako průkopník nebo tzv. „trend setter” – tedy ten, kdo trendy určuje. Kryptoměny jsou například populárním tématem a jejich podporou můžete vypadat atraktivně pro novou skupinu zákazníků.
- Cashflow a hotovost pro podnikatele
Podnikatelé mají mnoho nákladů a mimo svou stálou režii řeší i výdaje spojené s nečekanými událostmi. Proto je pro ně skvělé, když mohou platbu svých nákupů rozložit v čase. Díky tomu se nemusí v okamžiku nákupu trápit s nedostatkem hotovosti a mohou lépe hospodařit s penězi.
CashbotPay – nová platební metoda nejen pro e-shopy
Vlastníte e-shop nebo kamennou prodejnu a cílíte i na podnikatele? Seznamte se s CashbotPay! Jde o platební metodu zaměřenou na e-shopy a provozovatele kamenných prodejen a jejich zákazníky, kteří podnikají a kteří by platbu za nákup rádi zdarma rozložili na 3 stejné části.
S CashbotPay lze totiž celou částku nákupu rozložit – ⅓ může podnikatel uhradit hned a dvě zbývající třetiny až v budoucnu. CashbotPay tak pomáhá podnikatelům zlepšit práci s cash flow a prodejcům pomáhá s rostoucím ziskem či s akvizicí nových zákazníků.
Jak nová platební metoda CashbotPay funguje?
Jakmile vaši zákazníci zvolí dokončení nákupu s pomocí CashbotPay, hned se mohou radovat nejen z ušetřené hotovosti, ale také si mohou užívat toho, že neplatí ani korunu navíc. Ani dnes, ani v budoucnu.
Prodejce stojí využití CashbotPay 2,7% z celkové hodnoty nákupu zákazníka. A výhody? Při platbě s CashbotPay prodejci ušetří poplatky za karetní transakce a prodají více zboží díky tomu, že jejich zákazníkům z řad podnikatelů stačí pouze část peněz v momentě, kdy nákup realizují a mohou tak utratit víc.
Díky uživatelsky přívětivému nastavení navíc CashbotPay snadno implementujete do e-shopů různé velikosti. A vaši prodejci ji po krátkém proškolení mohou začít využívat i na prodejnách. S CashbotPay tak odstraníte mnohým podnikatelům bariéru, která jim čast o brání v nákupu nutných věcí. Dále s její pomocí podpoříte prodej ve vašem e-shopu či prodejně a získáte nové zákazníky.
CashbotPay je oboustranně výhodné řešení
Nákup na třetiny s CashbotPay bez navýšení je pro zákazníky z řad podnikatelů a firem výhodným způsobem, jak efektivně pracovat s penězi. Prodejci zase mohou využít tento jednoduchý způsob placení za zboží či služby, díky kterému snadněji vyhoví potřebám svých klientů. Pokud se o CashbotPay chcete dozvědět více, kontaktujte nás, rádi vám vše vysvětlíme.
Finance pro rozvoj firmy
Chcete růst, inovovat a rozvíjet své podnikání? Cashbot podpoří vaše podnikatelské plány v tu pravou chvíli.
Rady, které se vždy hodí
Když přidáme další článek, dáme vám vždy vědět, nepřijdete tak o žádné užitečné rady.


Novinky každý týden
ve vaší schránce

Váš email nebudeme
s nikým sdílet