Jak zvýšit tržby na vašem e-shopu? Máme pro vás 4 osvědčené tipy!

Na váš web chodí návštěvníci a potenciální zákazníci. Sledujete jejich demografické údaje, víte, jaké zařízení používají. Proč ale nenakupují, nedokončí svůj nákup nebo proč e-shop rychle opouští? 

E-shop nemá nakupující klienty, co s tím?

Návštěvníci se na vašem e-shopu zdrží jen chvíli. Někteří mají v košíku jeden dva produkty, ale stejně nedokončí svůj nákup. Co je špatně? 

Ověřili jste si, že je váš e-shop na nejpoužívanějších zařízeních uživatelsky přívětivý? Dodržuje tedy zásady user-experience? Neboli naplňuje váš obchod potřeby vašich uživatelů a veškeré ovládací prvky fungují tak, jak mají? Zkuste pro jistotu ještě jednou oslovit své okolí nebo náhodné dobrovolníky. Pobídněte je ke zkušebnímu nákupu konkrétního produktu a zjistěte, zda je pro ně nákupní zážitek příjemný a sousled jednotlivých kroků srozumitelný. Co můžete zlepšit? Co jim chybělo? 

Můžete zjistit:

Nejznámější český e-shop s potravinami se zaměřil na přístupnost svého webu (anglicky accessibility). Zjistil totiž, že zákazníci se zdravotním handicapem jsou silnou skupinou potenciálních zákazníků, která potřebuje také nakupovat. Aby naplnil potřeby těchto zákazníků a zároveň zvýšil svůj prodej, zlepšil pro tuto skupinu zákazníků ovládání webu. Zkuste si udělat audit svých zákazníků, nezapomněli jste na některou ze skupin? Je přístupnost vašeho e-shopu na dobré úrovni?

Poproste typického zákazníka ve vašem okolí, zda by s vámi mohl projít několik nákupních scénářů. Poté společně zkuste provést hloubkový rozhovor. Jde o jednu z kvalitativních metod pro sběr dat, díky které se lze seznámit s myšlením, podněty a chováním zákazníka.

     Můžete zjistit, že:

Důsledně a průběžně testujte všechny možné nákupní scénáře a pohledy různých uživatelů. Zamezíte zbytečným chybám a prohloubíte klientský zážitek, který uživatel bude mít při interakci s vaším e-shopem. 

Je cena vašich produktů přiměřená? 

Nakonec by za nedokončeným nákupem mohla stát vaše cenová politika. Nemáte ve srovnání s konkurencí příliš vysoké ceny? Jestliže si za cenou stojíte, co zkusit aplikovat trochu psychologie? Všimli jste si občas u pokladen v kamenných prodejnách 10% slevy pro nové zákazníky? Dárku, který magazíny balí ke svým vydáním a k předplatnému? Určitě znáte i někoho, kdo sbírá body. Data nám říkají, že lidé touží po akcích, slevách, novinkách a klubových programech. Zkuste aplikovat jednu z možností – český zákazník rád šetří, aby měl za tři.

Nedostatek financí pro inovace

Vyčerpali jste budget na vývoj, zásoby a potřebujete další kapitál na audit, poradenství či inovace? Cashbot podnikatelský úvěr na cokoliv vám pomůže. Vyřídíte jej za chvíli online s dokumenty, které máte běžně u sebe a peníze máte do 30 minut, nebo zdarma. Nikam nemusíte chodit a nic složitě zařizovat.

Není úvěr jako úvěr

Ten od Cashbotu je jiný. Vyřídíte jej online během pár minut, splacení si můžete rozložit až do 12 měsíců a splácet můžete začít až za 3 měsíce.

Zjistit více
Cashbot

Chcete získávat pravidelné tipy z oblasti financí, rady pro růst podnikání a další informace od Cashbotu do vaší mailové schránky? Přihlaste se k odběru novinek, díky kterým budete vždy o krok napřed.

Ano, chci získávat rady a obchodní sdělení od portálu Cashbot.cz a souhlasím se zpracováním osobních údajů (tj. e-mailu) za tímto účelem po dobu nezbytnou k naplnění stanoveného účelu. Souhlas lze odvolat na: info@cashbot.cz. Více informací naleznete v ochraně osobních údajů.

Další užitečné články

Jak s Cashbotem získáte v podnikání víc?

  • Chci prodat víc zboží nebo získat zakázku navíc.
  • Plánuji se předzásobit za výhodnějších podmínek.
  • Chci platit faktury včas a získat výhodnější podmínky.
  • Chci získat čas, který trávím placením faktur.
  • Vidím příležitosti při nečekaných událostech na trhu.

Odložení splatnosti přijatých faktur

Prodejte více zboží, získejte nové zakázky a investujte do modernizace vaší firmy. S námi můžete růst rychleji a s klidem.