Úvěr
Získejte pro své podnikání peníze klidně jen na pár měsíců. Bez poplatků a bez sankcí za předčasné splacení. Úvěr vás bude stát jen úrok za skutečnou dobu čerpání.
Celosvětová pandemie covid-19 se pro mnoho lidí stala pomyslným spouštěčem změn. Lidé, kteří už nechtějí mít svázané ruce ve svém stávajícím zaměstnání, se touží postavit na vlastní nohy a chtějí se pustit do podnikání a vyzkoušet něco úplně nového. Společně se podíváme, jak příležitosti k seberealizaci v podnikání najít.
Painstorming je alternativou ke známějšímu brainstormingu. Obě metody slouží k hledání a generování nových nápadů a řešení. Zatímco brainstorming dává příležitost jakémukoliv nápadu, painstorming se orientuje na to, jak vyřešit problémy a trápení zákazníků. Díky tomu mohou vznikat produkty a služby, které řeší skutečné obtíže, a lidé je tak budou milovat.
Painstorming zahrnuje čtyři jednoduché kroky. Postupně je projděte krok po kroku a zaznamenávejte si poznámky:
P – Persona: Pro jaké zákazníky chcete pracovat? Komu chcete pomáhat? Co jsou zač? Jaké jsou jejich problémy a výzvy?
A – Aktivity: Jaké činnosti dělají a proč? Jak a kde tráví čas?
I – Postřehy (anglicky Insights): S jakými problémy se nejvíce potýkají? Co je štve nebo jim dělá největší radost?
N – Potřeby (anglicky Needs): Jaké jsou jejich hlavní potřeby?
Poté, co projdete všemi 4 kroky, zkuste ještě vlastní pozorování přímo v terénu. Zajímají-li vás například popeláři a optimalizace jejich práce ve vašem okolí, zkuste po nějaký čas pozorovat, co dělají, jak rychle či pomalu, v čem a kde lze jejich činnost zlepšit. Koho jejich práce ruší či kdo plánuje jejich trasu.
Jakmile budete mít i terénní pozorování za sebou, jste připraveni tvořit nové nápady. Ujistěte se pokaždé, že jsou vaše nápady zaměřeny na personu, aktivity, postřehy a potřeby vašeho zákazníka. Chcete řešit potíže, se kterými se zákazníci potýkají. Vytvořit a nabídnout jim něco s přidanou hodnotou. Jen tak se v budoucnu obrátí právě na vás a budou se opakovaně vracet.
Myslete na to, že je úspěšné podnikání o dlouhodobém budování a trpělivosti. Úspěch se nemusí dostavit hned. A i maličkost, jako je třeba papírový sáček, může být miliónový nápad.
Inspirujte se myšlenkou Lady Gaga:
“I don’t want to make money; I want to make a difference.”
„Nechci vydělávat peníze, chci něco změnit.”
Existují úspěšné společnosti a podnikatelé, kteří dokazují, že je možné vrhnout se do podnikání, aniž by přesně věděli, jak vydělají. Namátkou lze zmínit sociální síť Twitter, která zpočátku nic nevydělávala a dnes tvoří její hlavní příjmy prodej reklamního prostoru.
V našich končinách si skvěle vedou i podniky a značky zaměřené na úzkou, velmi specifickou skupinu zákazníků – příkladem mohou být obchody s obuví nadměrné velikosti, menstruační kalhotky, dětská kola nebo i online workshopy.
Spousta takových firem a značek začínaly podnikání s dluhem. Potřebné zdroje získali buď od bank, nebankovních poskytovatelů, investorů nebo od rodiny a přátel.
Slyšeli jste už o neúčelovém úvěru pro vaše podnikání od Cashbotu? S ním máte peníze do 30 minut, nebo zdarma. Navíc nemusíte dokládat účel, pro který jste se rozhodli úvěr čerpat. Díky moderním technologiím a automatizovaným procesům vyřídíte vše online během pár minut a s dokumenty, které máte běžně u sebe. Nemusíte chodit nikam na pobočku ani čekat hodiny či dny na vyřízení.
Načerpejte finance od Cashbotu
a dejte zelenou příležitostem.
Získejte pro své podnikání peníze klidně jen na pár měsíců. Bez poplatků a bez sankcí za předčasné splacení. Úvěr vás bude stát jen úrok za skutečnou dobu čerpání.
Spoluautor článku
Baví mě hledat vlastní směr a inovace ve světě financí. Mým cílem je, aby podnikatelé mohli pracovat s cash flow efektivněji a aby si nenechali ujít obchodní příležitost kvůli nedostatku vlastních financí.
Nezaspěte aktuální trendy ve světě podnikání a financí. O nově vydaném článku na blogu vám dáme vědět.
Novinky pravidelně
ve vaší schránce
Dejte zelenou příležitostem