Cashbot Pay
S Cashbot Pay máš faktury od dodavatelů ihned uhrazené. Ty sám, ale platíš až později, po třetinách a bez navýšení.
Společnost EcoStep s.r.o. se na trhu pohybuje již 14 let. Je velkým průkopníkem ekologie a udržitelnosti se svými bezvodými pisoáry a vůněmi pro interiér na bázi suché technologie. Se společností, úspěchy i plány do budoucna nás seznámil marketingový specialista Martin Burdík.
Čemu se Vaše společnost věnuje?
Společnost Ecostep se již 14 let věnuje dodávkám úsporných technologií. Mezi ty nejvýznamnější patří například bezvodé pisoáry a osoušeče rukou. V poslední době se nám také velice daří prodej interiérových vůní, které jsou na bázi suché technologie a neškodí tak zdraví. Zároveň jsou naše vůně biologicky rozložitelné, což nám opět zapadá do dlouhodobé strategie.
Jakými cestami vyhledáváte potenciální zákazníky? Účastníte se speciálních veletrhů?
Akvizici nových zákazníků máme rozdělenou do více směrů. Zaměřujeme se na online prostředí, pomocí e-shopu a sociálních sítí, ale také běžnou obchodní činnost v terénu. Aktivně se účastníme různých konferencí a veletrhů, které nám přináší také zajímavé možnosti.
Co považujete za svou konkurenční výhodu?
Ačkoliv nemáme extra velké portfolio produktů, naší velikou výhodou je, že jim rozumíme na 100 %. Zákazníkům jsme schopni nabídnout tedy perfektní poradenství, ale zároveň i technickou podporu. Našim produktům se věnujeme již 14 let a v názorech na ekologii a udržitelnost jsme tedy velice konzistentní.
Díky čemu se Vám daří udržovat si stabilní portfolio zákazníků?
Neustálou prací na marketingu společnosti, vzděláváním a vylepšováním našich služeb.
Čím podporujete růst Vaší firmy?
Budu se opět opakovat, je to zejména marketing a vzdělávání našich klientů. Panuje na trhu stále totiž nedůvěra v technologie pro úsporu vody.
Kdy a jak jste začali svému cashflow odlehčovat Cashbotem?
Poprvé jsem se o Cashbotu dozvěděl při nákupu nového MacBooku na iStyle.cz a asi jako každý jiný jsem byl trochu skeptický vůči financování a poplatků. Nicméně vše proběhlo naprosto v pořádku. Oslovil jsem tedy poté Cashbot, zda by bylo možné takovou službu nabídnout i našim klientům.
Co Vás na práci v EcoStep nejvíce baví?
Mojí specializací jsou interiérové vůně, respektive byly, než jsem prohlédl více do nitra bezvodých pisoárů. V posledním roce jsem však pracoval na argumentaci všech mýtů o bezvodých pisoárech. Nechal jsem například vypracovat laboratorní testy na přítomnost mikroorganismů a porovnal jsem výsledky s klasickými splachovacími pisoáry, výsledek byl neuvěřitelný. Na povrchu bezvodých bylo o 99,1 % méně mikroorganismů než na splachovacích. Čím více tyto věci rozkrývám, tím větší vidím smysl v bezvodých pisoárech, které dokáží ušetřit miliony litrů vody. Díky našim bezvodým pisoárům ročně ušetříme více než 86 milionů litrů vody.
Načerpejte finance od Cashbotu
a dejte zelenou příležitostem.
S Cashbot Pay máš faktury od dodavatelů ihned uhrazené. Ty sám, ale platíš až později, po třetinách a bez navýšení.
Na jakou největší výzvu jste v podnikání narazili?
Covid- 19, to byla jedna z největších výzev v poslední době. Poptávka po dezinfekcích byla v jeden moment tak vysoká, že jsme museli vypnout e-shop. Nicméně následná vlna znamenala téměř totální zastavení trhu.
Co se Vám za poslední rok nejvíce podařilo, s čím se rádi pochlubíte?
Za poslední rok se nám podařilo například vyhrát soutěž na veletrhu ForArch 2023 GrandPrix s bezvodým pisoárem. Dále se nám povedlo dostat se do finále cen SDGs 2024 s projektem spojeným s instalací bezvodých pisoárů na Univerzitě Palackého v Olomouci.
Podělíte se s námi o Vaše plány do budoucna?
Získali jsme výhradní zastoupení na interiérové vůně Hyscent pro celou Evropu, takže zde je cíl jasný, a to expanze do dalších zemí. Rádi bychom oslovili více státních institucí, aby se zapojili do úspory pitné vody, jelikož toalety jsou poměrně černá díra na peníze i energie.
Nezaspěte aktuální trendy ve světě podnikání a financí. O nově vydaném článku na blogu vám dáme vědět.
Novinky pravidelně
ve vaší schránce
Dejte zelenou příležitostem