Přeskočit na obsah

Rozhovor s MISURA Store s.r.o.: Komfort při každodenní práci na počítači

  • 19. listopadu 2024
  • 4 minuty čtení

Jak udělat krok ke spokojenějším zaměstnancům? Jak pomoci sobě při každodenní práci na počítači? S výjimečnými a inovativními produkty pro každodenní práci na počítači nás seznámil majitel společnosti inženýr Jiří Mihel.

Co ve Vás nastartovalo chuť založit firmu s inovativními produkty pro práci na počítači?

Zásadním impulsem byla potřeba zkombinovat efektivní práci s maximálním pohodlím, zejména v době, kdy se pro mnoho lidí práce na počítači stala nedílnou součástí každodenního života. Díky mým častým pracovním cestám jsem si uvědomil, jak je důležité mít možnost pracovat pohodlně i mimo tradiční kancelářské prostředí.

Na cestách často chybí komfort a podmínky, které by umožňovaly spojit práci a cestování. Tato zkušenost mě inspirovala k vytvoření inovativních produktů, které uživatelům umožní pracovat efektivně, ať už jsou kdekoliv. Naše produkty proto cílí na zlepšení pracovního prostředí, zvýšení efektivity a celkové pohodlí, ať už pracujete z domova, kanceláře nebo na cestách.

Jak vypadali začátky podnikání, s čím jste se potýkali? 

Začátky podnikání nejsou nikdy jednoduché. Nicméně naše cesta začala alespoň s jednoduchou myšlenkou – vytvořit produkty, které lidem usnadní každodenní činnosti, ať už v práci nebo doma.

Jakmile vznikly první produkty, vznikla i potřeba zajistit pro realizaci produktů a chod celé firmy dostatek finančních prostředků, team, prostory, marketing, procesy, logistiku, atd.

S prvotním financováním nám nejvíce vyšla vstříc banka. Průběžné financování nám pomohla zajistit vaše služba Cashbot.

Co Vám na té cestě pomohlo?  

Určitě v první řadě zkušenosti z předchozích projektů. Ať to byl mnohaletý rozvoj exportních aktivit pro Mattoni, spolupráce s Bageterie Boulevard, s TESLA batteries, ale i práce na řadě dalších menších projektech, exportně i importně zaměřených.

V další řadě pak štěstí ve skladbě teamu, lidí, které se pro projekt MISURA nadchli a pomohli k tak rychlému rozvoji, jaký firma zažívá. Hlavně díky nim působíme již ve více jak 13 evropských zemích, obohatili jsme portfolio o mnoho dalších produktů a vylepšili řadu procesů. A to vše ve velmi krátkém čase.

Jak se o Vás zákazníci dozvědí? Kde s prezentujete?

Zákazníci se o nás dozvídají prostřednictvím on-line kanálů. Aktivně využíváme všechny nástroje on-line podpory, zejména pak sociální sítě – Facebook, Instagram, Tiktok a LinkedIn, kde pravidelně sdílíme novinky, zajímavosti o našich produktech a také příběhy o jejich vývoji a inovacích. Sociální média nám umožňují být v přímém kontaktu se zákazníky, poskytovat jim podporu a reagovat na jejich potřeby v reálném čase.

Máme také vlastní webové stránky a e-shop, které fungují jako hlavní platforma pro získání kompletních informací o našich produktech. Naše webová prezentace je nejen místem, kde zákazníci mohou nakupovat, ale také se zde mohou dozvědět více o firmě, našich hodnotách, ale i inovacích, které přinášíme na trh.

Co považujete za svou konkurenční výhodu?

Naší hlavní konkurenční výhodou je inovace a smysl pro detail u každého produktu, který nabízíme. Každý náš výrobek má nějaký unikátní prvek, který jej odlišuje od konkurence. Zaměřujeme se nejen na kvalitu ale i na funkčnost, a také na to, jak mohou naše produkty skutečně zlepšit každodenní život uživatelů – ať už jde o ergonomii, efektivitu práce nebo zlepšení zdraví a pohodlí. Snažíme se, aby naši zákazníci měli možnost využít výhody našich produktů v průběhu celého dne – doma, v práci i na cestách.

Díky naší spolupráci s odborníky a vývojáři (nejenom) ze zahraničí dokážeme přinášet na český trh moderní technologie a řešení, která odpovídají aktuálním mezinárodním trendům a zároveň splňují potřeby našich zákazníků.

Další výhodou je náš osobní přístup k inovacím a schopnost rychle reagovat na měnící se požadavky trhu. Neustále sledujeme nové trendy a potřeby uživatelů, což nám umožňuje zůstat o krok před konkurencí a nabízet produkty, které jsou vždy o něco lepší.

Inovace, funkčnost, moderní technologie

Čím podporujete růst Vaší firmy?

Zaměřujeme se především na sledování nových trendů a rozšiřování portfolia o nové inovativní produkty a tím vyhovovat rozvíjejícím se potřebám našich zákazníků. Kromě toho neustále investujeme do marketingu, posilujeme naši přítomnost na sociálních sítích, což nám umožňuje oslovit širší publikum.

V neposlední řadě investujeme i do našeho týmu, který hraje klíčovou roli v dalším rozvoji firmy. Podpora kreativity a zapojení všech členů týmu do procesu inovací nám umožňuje být flexibilní a reagovat na nové příležitosti.

Kdy a jak jste začali svému cashflow odlehčovat Cashbotem?

S Cashbotem jsme začali spolupracovat ve chvíli, kdy jsme si uvědomili, že potřebujeme rychlé a flexibilní řešení pro udržení plynulého cashflow. Podnikání často čelí výzvám spojeným s prodlením plateb od odběratelů nebo nečekanými investičními příležitostmi.

Využití Cashbotu nám umožnilo rychle získat potřebné finanční prostředky, aniž bychom se museli spoléhat na zdlouhavé procesy bankovních institucí. Díky plně automatizovaným službám Cashbotu jsme schopni udržet finanční stabilitu i v náročnějších obdobích a efektivně reagovat na příležitosti pro další růst.

Cashbot ví, jak na to

Poznejte chytrou peněženku od Cashbotu.

Úvěr

Když banka vašemu podnikání nestačí, pak se hodí chytrá peněženka od Cashbotu. Jednoduše do ní sáhnete pro firemní úvěr kdykoliv potřebujete.

­Kde a jak jste se dozvěděli o Cahsbotu? Co Vám nejvíce vyhovuje na tomto typu financování?

Cashbot jsme objevili při průzkumu nabídek průběžného financování, v době, kdy jsme hledali rychlé a flexibilní řešení pro financování aktivit firmy. Cashbot nás oslovil svou jednoduchostí a rychlostí, kterou nabízí.

Díky tomu nám Cashbot umožňuje okamžitě reagovat na aktuální potřeby firmy. Nemusíme se zabývat složitými administrativními procesy. Vše je velmi rychlé a transparentní. S touto službou jsme schopni lépe plánovat a udržovat stabilní cashflow, což je pro celkový rozvoj firmy klíčové.

Podpora kreativity každého člena týmu

Na jakou největší výzvu jste v podnikání narazili?

Pro firmu silně zaměřenou na rozvoj je asi jednou z největších výzev efektivní udržení stability cashflow. V době, kdy se firma rychle rozšiřuje portfolio a zároveň expanduje na zahraniční trhy je zdravé cashflow opravdu klíčová výzva.

Kromě finanční stránky bylo velkou výzvou také udržení vysokého standardu kvality a inovací našich produktů, což je klíčové pro naši konkurenční výhodu.

Rozšiřování produktových řad

Co se Vám za poslední rok nejvíce podařilo, s čím se rádi pochlubíte?

Za poslední rok jsme dosáhli několika úspěšných milníků, na které jsme velmi hrdí. Většina z nich se týká zrychlením procesů, zavedení většího počtu automatizovaných postupů. Díky tomu jsme schopni rychleji reagovat na nové podněty, rychleji rozšiřovat naše aktivity i mimo území České republiky.

Podělíte se s námi o Vaše plány do budoucna?

Naše plány do budoucna se zaměřují především na další rozšiřování našich produktových řad, tak aby ještě více zahrnuly celodenní potřeby našich zákazníků.

Dalším cílem je posílit naši přítomnost na zahraničních trzích a zvýšit povědomí o naší značce. Velmi dbáme na to, aby se produkty značky MISURA staly spolehlivým partnerem, na kterého se naši zákazníci mohou vždy spolehnout.

Přečtěte si také:

Kristýna Hrabcová

Autor článku

Kristýna Hrabcová

Marketingová koordinátorka společnosti Cashbot

Rady, které přijdou vhod

Nezaspěte aktuální trendy ve světě podnikání a financí. O nově vydaném článku na blogu vám dáme vědět.

aplikace-na-mobilu-3
check-green

Novinky pravidelně
ve vaší schránce

check-green

Dejte zelenou příležitostem

Podobné články